Kennismaking

Het is belangrijk even kennis te maken met elkaar. Ik wil een beeld en gevoel krijgen van jouw onderneming. Aan het eind van dit gesprek weet ik wat het doel is en welke content daarbij hoort.


Brainstorm

Met dit doel, het beeld en het gevoel dat ik heb van jouw onderneming ga ik aan de slag. Ik ga brainstormen over een passend concept voor de te schrijven content. Dit is de algemene boodschap, het abstracte idee, die alle content uitdraagt. Die brainstorm doe ik met of zonder jou. Uiteindelijk heb ik een passend concept en een sterke boodschap die ik in de content ga verwerken.


Concretiseren en finetunen

Dit concept bespreken we samen om de laatste punten te finetunen. Misschien heb jij nog toffe idee├źn die je erin wil verwerken of zijn er op het laatste moment nog wat aanpassingen nodig. Dit allemaal verwerk ik in een contentkalender met een paar voorbeelden van content.


Oplevering en uitvoering

Aan het eind van de rit ligt er een goed concept, met een goede boodschap en een plan voor het posten van al je content. Als je wil kan ik dit hele plan ook voor je uitvoeren, dan hoef jij je er helemaal geen zorgen meer om te maken.


Benieuwd naar waar ik je overal bij kan helpen?